Gratis inträde

Igår såg vi "Alvin och gänget". Den var helt okej, men jag förväntade mig lite mer, men sevärd ändå måste jag säga :)
Är det bara jag som känner igen den filmen från ett gammalt barnprogram? Chipmunks något? Ingen som märker att en lampa tänds i huvudet? Hm, kanske bara jag.
image108

Nu befinner jag mig på jobbet i några timmar, för att sen hämta upp Emelie och köra kolla på ännu en innebandy match! Tror det är seriematch idag faktiskt om jag inte har helt fel för mig. Det tyckte om det racet att köra på gratis inträde, och likaså idag, så har man inget för sig, så kom till Idrottshallen vetja.

Kommentarer
Postat av: Farah

Klart de har varit ett barnprogram!!

Postat av: Anonym

jaaa, det har det va?:D

2008-02-24 @ 11:29:51
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback