Hallå, svara?!


Nej efter att ha fått sagt vad jag tycker om löpning, så känner jag mig lugn igen. Befinner mig just nu på Curla(vilken överraskning va) och har en stund kvar. Sen ska jag hem och äta, och jag ringt hem 3-4 gånger, men inget svar? Vill veta vad jag ska börja fantisera om för mat. Vad jag ska känna för smak i munnen, så det börjar vattnas. HALLÅ! SVARA ! Jag hoppas för er egen skull, att någon har gjort mat till mig även om ni inte är hemma. Står det ingen mat på spisen, då vet jag inte vad jag gör.. bäst för er att det gör det !
Är verkligen vrååålhungrig.
Sen blir det en PROMENAD! och inget jävla joggande, så det så! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

tur för mig att maten stod på bordet när du kom hem.
köttbullar, mos, sås o lingon. gott va

2008-02-06 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback