Härlig och vårig lunch


På lunchen idag tog jag mig en promenad hemåt och gjorde iordning lite mat. Jag åt i lugn och ro men hade ändå tid över, så jag begav mig igen i det härliga vädret. På med solbrillorna och jag var på väg. Gick en liten promenad ner mot Citadellet och tillbaka för att styra riktningen mot kontoret igen. Där i mellan hann jag sätta mig på en bänk tillsammans med skate-dannis som jag hittade på vägen. Och det var riktigt, riktigt skönt. Där satt vi och pratade några minuter innan vi rullande vidare, eller ja, Dannis rullade och jag gick såklart  :) Fick faktiskt en riktigt härlig vår/sommar bild, visst?

image97

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig :)
hoppas din vecka har börjat super bra.

är du en som älskar smycken och kanske har du
någon i din närhet som snart fyller år eller ja
bara förtjänar något extra ? spana då in annonsen
på min blogg om cocoo.se , klicka på den så kommer du till deras hemsida. där har de hur mycket fint
som helst och för ett bra pris. varför inte adoptera en nalle som du får döpa och sedan ha runt halsen, varför inte ett peace armband som är så inne just nu, kanske har du svårt och passa tiden? köp en klocka ! :) så spana in länken på min blogg ( som finns under bilden och klockan på min blogg ) och förälska dig i massa smycken till bra priser :) kramar.

Postat av: Syster

Va i Tusan!?
Far du betalt for de dar Johanna ....Finns inget som heter Fri Reklam!!
Horredu Jolita..Sluta upp Me de dar!
Skaffa dej en spring pojke istallet som kommer o lamnar informationen direkt i ladan...Blaa Pa dej!
Foresten Nar belv dannis SkaterBOy!?

2008-02-18 @ 18:34:40
Postat av: Anonym

jag har ingen aning om vad det där är? Jag vet vad hemsidan är för något, men äh. :)
hahah bry dig inte så mycket.
Jag vet inte när han blev det faktiskt..typ igår? ;) Nej ett tag sen, han åker ju inte flera timmar och dagen men :)

2008-02-18 @ 18:55:01
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback