helvetesmög


Mina ögon kommer aldrig överens med mig..nu har jag fått ögoninflammation IGEN. Jag hatar det! Denna gången känns det dock värre än de andra gångerna, ser helt suddigt på mitt vänstra öga och det rinner hela tiden. Antar att det finns något samband mellan ögonkanalen och näsa, för näsan den rinner också som satan. Jonas körde mig till jourcentralen för att få piller eller någon kräm, vi kom dit 20.02 och mötte av en jävla kärring(ursäkta ordvalet) som sa att de stängde 20.00 och de kunde inte hjälpa mig och så stängde de i princip dörren i ansiktet på oss...Så nu sitter jag och gråter framför datorn av både smärta och för att ögonen rinner hela tiden. Så nu ska jag försöka sova och kleta i en kräm jag fick av Linda och ögat och hoppas att jag kan somna..ni andra, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback