i mörkret trivs jag bra


Här sitter man som vanligt, framför datorn. Vill verkligen gå och lägga mig, men det enda negativa med vår lägenhet, är att badrummet ligger i anslutning till mitt rum. Så mamma ligger just nu i badet och då är det inte lönt att gå och lägga sig. När jag väl har lagt mig ner, vill jag ligga där själv(om inte Jonas sover här och ligger sidan om). Jag vill kunna släcka allting och ligga där i mörkret i några minuter innan jag tänder lampan igen. Jag vet inte varför jag gör det egentligen, men jag tror jag går igenom dagens tankar och funderingar, det är ganska skönt faktiskt, prova? :)
Nej, så jag får hålla ögonen öppna några minuter till.
För övrigt, igår satt jag som sagt på Curla och jag hade ingenting att göra, då alla kunder och allting var igång. Så jag skrev in
www.hm.com och klev in i webshopens värld. Och jag kunde inte hejda mig, det blev en beställning av egentligen för mycket vårkläder, men jag tycker om att unna mig saker :)

Kommentarer
Postat av: Farah

Ja de rige di kan!

Postat av: Jojo

äh tyst med dig :)

2008-02-08 @ 09:06:33
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: mamma

sorry

2008-02-08 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback