I'm sending you a sms...

Det är tufft, verkligen tufft.
Då pratar jag om att radera sina gamla sms och foto som man tagit med mobilen. De liksom har en plats där i den lilla filuren som alltid finns med sidan om mig, i fickan/jackan eller väskan.
Jag ska lämna in min mobil på service och de rekommenderade att jag sparade/raderade allting som jag ville skulle finnas kvar/vara borta.
Bilderna var väl sin sak, bara att överföra via usb kabeln jag fick till, men hur gör man när man vill spara/överföra sms? Jag har många, många sms som jag vill behålla. Ett litet sms kan faktiskt spela en stor roll och det är det som många sms gör för mig. Man kan tänka tillbaka på en viss kväll, eller ett visst humör man kände just då. Det måste ju finnas ett sätt eftersom de föreslog det. Eller det kanske bara är någon high tech gubbe som kan sånt? Någon som vet hur man gör? Känn era fria och hjälp mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback