Kinesiskt krusbär


Igår hade jag och mina föräldrar en diskussion om just rubriken. Kinesiskt krusbär är ett onödigt avancerat ord för ett annars så enkelt ord, nämligen kiwi, bara så alla hänger med ! 
Jag satt i soffan och åt en smarrig kiwi då jag plötsligt börjar tänka på, var kommer kiwi ifrån och hur växer de egentligen?
Jag tänkte, nu ska jag testa mina päron på deras kunskaper. Jag frågade "Hur växer kiwi?"
Det enda svar jag fick av båda två var: "Jag vet faktiskt inte (x2)".
Det var den hjälpen jag fick...Det är tur att internet finns så att jag kan bli uppfostrad ordentligt. För er som inte heller har ordentliga föräldrar(hahah) så hittar ni svaret på min fråga
här och här.

Kommentarer
Postat av: dad

vi svarar så därför att du ska ta reda på det själv.det är uppfostran!!!!!

2008-02-21 @ 10:12:57
Postat av: Anonym

kanske kan hålla med, liiite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback