Nintendo Wii



Kalaset var som alltid lika trevligt. Kaffe kalas kan man säga att det blev, och helt underbara tillbehör till detta! Wienerbröd, kanelbullar, muffins, mackor, hallontårta, ballerinakex och ja, farligt gott ! :)  Så för er som var sugna på detta, oroa er inte, jag åt för alla er också! Nu är jag hemma och sitter och kuckilurar i mitt rum, tänker på allt och ingenting. Har precis duschat och bytat om till pyjamas och nu ska jag koka en kopp kanelte och till Paulinas glädje, spela lite Wii ! Orkar inte se en film, för jag kommer ändå somna, och då kommer jag bara störa mig imorgon att jag aldrig såg färdigt filmen, så lite Wii får det bli, Råttatouille !:)
Jag håller tummarna jompen!


Kommentarer
Postat av: paulina

åhhh. jag vill också spela wii!

Postat av: Joj

du kan få låna det kanske?:D

2008-02-11 @ 11:58:08
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback