Nu måste jag bli färdig


Godmorgon alla som är vakna ! :)

Här sitter jag igen, fjärde dagen i rad utan att ha ett piss att göra. Jag vill jobba! Det vill jag verkligen. Att bara gå hemma är dö tråkigt! Och speciellt när man knappt kan kolla på tv.
Nu har jag dock fått något att göra,något väldigt speciellt, men vad jag gör kan jag inte säga, eftersom det berör tre underbara tjejer som lämnar Sverige på söndag, mohahaha. Hoppas ni blev uber nyfikna nu, det är rätt åt er! :)
Fredag imorgon och jag hoppas verkligen att min piratlatt åker av, att gå middagen med denna känns inte helt 100, även om det är Malins dröm, haha. Nej, jag skiter egentligen i vilket, bara jag får träffa er, så det så.
Nej, nu ska jag pyssla vidare och invänta dagens andra avsnitt av Våra Bästa År, som för övrigt är världens bästa serie!

         
                        

       

det kommer minsann bli tomt, riktigt tomt..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Våra bästa år, trodde bara det var jag som satt och råglodde på den... haha

Postat av: Anonym

neeej, jag också! :)

2008-02-28 @ 11:47:17
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Kajsa

Hej älskling. Jag blev minst sagt nyfiken kan jag säga.. herregud! Åh det kommer bli galet tomt utan er också. Jag älskar älskar älskar dig och jag håller med dig, jag kunde inte brytt mig mindre om du har ögonlapp eller inte, samma godhjärtade människa ändå ;) BIGGEST LOVE

2008-02-28 @ 12:50:08
URL: http://kajsavidefors.blogg.se
Postat av: Sandra

Våra bästa år är ju bra :)

2008-02-29 @ 00:43:15
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback