Nu tycker jag synd om mig själv


Här sitter  jag, precis kommit hem från herr doktor där han har bekräftat att jag har skavsår på hornhinnan. Hur i helvete man nu kan få det bara sådär, men jag har antagligen lyckats. Så nu ska jag vara i piratklubben några dagar, sitter här med lapp för mitt vänstra öga och ser i princip ingenting. Har fått antibiotika i droppform som jag ska ta i mitt öga sex gånger om dagen, och detta innebär att jag inte får jobba fram till onsdag då jag ska på återbesök till läkaren. Sånt här suger! Jag kan inte ens hyra massa filmer, för jag har inga ögon att titta med, så efter denna vecka kommer jag vara expert på att höra och analysera ljud, kanske kan vara en erfarenhet det också...piss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch.. Låter inte kul :( Krya på dig! Puss

2008-02-25 @ 21:20:31
Postat av: Jessica

By the way.. fin blogg du har fixat :D

2008-02-25 @ 21:22:07
Postat av: lina

SJÖRÖVARDOTTER FARFARSFAAR E MINSANN EN SJUHÄÄÄRDELES KAARL, KRING ALLA HAV HAN FAR OCH FAR, TJOAFADERITTANLEEJ HEEEJ!

Postat av: Anonym

hahaha, bra lina
!:)
tack jessica!

2008-02-26 @ 12:27:48
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: tessan

din stackare, din mamma sa att du och liziz hade blogg så jag var ju tvungen att gå in och kolla, tack för i lördes... kram tessan

2008-02-26 @ 21:58:38
Postat av: malin

snälla jojo, ha lappen på fredag! hahah

2008-02-26 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback