Ring, 08-702 00 90

Maten var för härligt smarrig.
Tog pasta med kyckling, soltorkade tomater, vitlök och pesto. Enligt mig är detta en oövervinnerlig kombination. Åh så gott. Så Cafe & Bar 261 kommer få se mer av mig, räkna med det!

Är ganska besviken på mig själv, då jag i två dagar har sagt att jag ska fixa småärende på stan. Tror ni jag har gjort det? nixpix. Tiden rinner liksom iväg för mig och mina projekt, så jag måste, måste, måste fixa. Men jag skyller allting på vädret! Vädret är piss tråkigt och kallt som in i bomben. Kuling/storm varning idag/imorgon och hurra, vilket väder att vara ute i...neeeej. Äh, jag löser det, jag är så illa tvungen, annars blir jag inte nöjd. Jag SKA göra en av mina uppgifter idag, det bestämmer jag här och nu.

Hade egentligen bestämt(!) med Olle i afton, men icke, inte idag heller. Han har då aldrig tid din jäveln ...men han kunde på söndag, så jag får se om jag har tid att klämma in honom där någonstans på mitt jobbiga söndagschema..host.

Då bestämmer jag att jag istället ska på inne-bandy, och vem är inte bäst att ringa när det handlar om promenad ut till IP, om inte såklart Emelie! Nu är jag nöjd i alla fall. Hinner lagom hem, äta lite, byta om och sen är det dags att börja promenera. Matchen börjar 19.19, vad fan är det för tid?! Aja, hur länge varar en inne-bandy match förresten? Måste ju hinna hem till torsdags-måstet Efterlyst. Det är något jag följer, vecka efter vecka. Numret är för övrigt redan inprintat i min hjärna, undrar om det är ett plus när man söker till polishögskolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback