Se upp


Sitter och räknar minuterna eller heter det minutrarna? neeej det kan det inte göra? Eller? Äh vad fan, jag sitter och räknar sekunderna tills det äntligen är lunch. Åh lunch, lunch, lunch, lunch, hade kunnat fortsätta i oändlighet. Passa er, nu är jag hungrig :) haha.
Ska hooka upp med Mr D som i lagom tid, nog har pratat färdigt med sina kunder från Kina. Den jäveln jobbar hemifrån. Det vill jag också! Det måste ju vara skönt..man kan ju gå i pyjamas hela dagen och bara ändra rösten så man låter pigg och att kunderna tror att man sitter i kavaj/kostym på kontoret. Hur nice är inte det? Kanske ska föreslå det för min chef...eller nja, jag tror inte det.
Nej, nu är det dags att inviga Cafe & Bar 261, jag har nämligen inte orkat/haft tid att pallra mig dit, men nu så ska jag minsann dit. Hoppas på god mat, men det är det säkert, Lucas, kära kusinen(tror jag i alla fall) som lagar maten och då kan man ju inte klaga :) ... ÄNTLIGEN MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback