Släkt och kalas


Söndag och tiden bara flyger förbi. Flytten igår gick bra, jobbigt såklart, men man kanske får lite muskler. Då är det värt det :) Vaknade faktiskt med lite träningsvärk i armarna, men det är på något sätt skönt. Kanske trots allt ska börja med lite motionering utöver mina promenader? Mja, jag får fundera på det. Jag har ju min balkong annars, så sommaren ska jag nog kunna klara, vet att någon speciell person kommer tycka som mig, så du är givetvis inbjuden! :)

Nej, nu ska jag trycka i mig den godaste chokladkakan på väldigt länge. En kladdkaka med chokladtryffel överst, åh så gott. Sen väntar duschen och sen kalas! Jag gillar kalas, starkt! Det är dags att fira Lucas som fyllde 19 igår och Tulle som fyller 21 imorgon, så JÄTTE GRATTIS TILL ER BÅDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback