Vilken överraskning



Nu för fem minuter sedan hörde jag Mona i receptionen säga "Hon sitter rakt fram i det första rummet". Då tänkte jag..rakt fram i första rummet, där sitter ju jag! Jag rullar bak stolen och ser bästa Dad komma in. Han var minsann ute på promenad innan jobbet och tänkte då ta tillfället i akt och faktiskt se var hans dotter spenderar sju timmar om dagen någonstans. Så nu har Dad varit här och han tyckte mitt rum var fint! :)  Så fint det kan vara i alla fall. Har satt upp litet foto och en blomma i fönstret och lite annat smått och gott. Nej det var en rolig överraskning faktiskt, och nu har chefen fått träffa pappa också, haha. :)

Justja, till er som vill, så kom gärna in till Manges Spelbutik på Artillerigatan i Landskrona och anmäl er till en lördag eftermiddag på Jägerso den 29 mars.(senast den 18 mars). Det kostar 200 och då får man skjuts till Jägerso, inträde och x antal kronor att spela för, tror jag :) Jag ska med i alla fall, sånt är roligt !

Kommentarer
Postat av: paulina

haha. jag har ingen ro att sova om mornarna. vet inte varför? :(

Postat av: Anonym

Jag vill folja me Til jagers Ju!

2008-02-22 @ 12:33:09
Postat av: Anonym

då får du minsann komma hem! ;)

2008-02-22 @ 13:05:52
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: dad

inte på kvällen en lördag em.

2008-02-22 @ 14:07:01
Postat av: Mandy

jojo, jag vill med! haha!

2008-02-22 @ 15:59:43
Postat av: Anonym

det är lätt fixat ! :)
Jag ringer dig sen!

2008-02-22 @ 16:21:53
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback