Yummie!


Om 45 minuter slutar jag, tralala. En timme senare ska jag hämta pizza på Rhodos,åh, älskade pizza. Det är nog farligt att älska pizza så mycket som jag gör. Det gäller att hålla sig ifrån det och inte äta det alltför ofta, men då och då skadar inte : )
En ganska så lugn dag där jag har hunnit att rensa undan ganska mycket. Det är faktiskt skönt att göra det. När sen fredagen och helgen närmar sig så kan man vara lugn och inte känna någon stress. Fredagen känns för övrigt ännu mer härlig och man har ingen ångest över att man har mycket att göra när måndagen väl anländer. Det är mitt arbetssätt i alla fall. 
Måste ju också säga att det är roligt när folk kommenterar inläggen man skriver, det är lite som en överraskning varje gång det ploppar upp en ny kommentar, så fortsätt gärna med det : )
Nej, nu kom här lite arbete, en order och lite ändringar. Bäst att sätta fart med det nu, så min fredagen kommer bli som jag vill.
 

Kommentarer
Postat av: Farah

Va händer på fredag? Jag gillar förresten nya utseendet på bloggen!

Postat av: Anonym

det händer inget på fredag, det är bara fredag liksom! :)
TACK! jag har verkligen kämpat,haha

2008-02-20 @ 19:18:44
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: paulina

vart tog du vägen i tisdags? och shit vad du alltid ändrar din bloggs utseende:)

2008-02-20 @ 19:30:26
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Anonym

jag var med mandy, kom på att jag bestämt med henne :) jag ringde faktiskt liniiiiZzzzz.
Ja, omväxling förnöjer :)

2008-02-20 @ 19:35:00
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback