14 timmars arbetsdag


nu har jag kommit hem från Oskar och en väldigt trevlig tillställning! Jag älskar att bli bortbjuden, det låter hemskt att säga det, men gratis är bäst, haha. Egentligen menar jag inte gratis, men att gå bort/ut och äta, prata, träffa folk och allt annat är en riktig härlig känsla. Man liksom kopplar av på ett sätt som man ofta inte gör. Maten var riktigt god, pastasallad, lax, kyckling, sallad, bröd och en smaskig vitlökssås. Tack Oskar och grattis igen!

Nu ligger jag redan i bingen eftersom jag måste. Jag är inte jätte trött, men jag måste. Imorgon blir en tuff dag, ska jobba ca 14 timmar innan jag får lägga mig ner igen. Vanligtvis brukar vi få sovmorgon när vi jobbar över så länge, men icke på onsdag eftersom där är så mycket att göra. Men jag tror jag orkar, det lär ni märka, om jag går in i väggen eller inte :) hahah. Nejdå, det är ingen fara faktiskt, säger jag nu, vi får se vad jag säger imorgon.
Nej nu börjar Medium, så jag tror minsann att jag ska sluta ögonen och försöka sova och vakna utvilad(?) när klockan ringer imorgon, 07.15. (Ja, jag har ställt den senare för att få ytterligare några minuters sömn, och äter frukost på jobbet istället).
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback