2008-01-03


dagen började med en ganska så pinsam incident faktiskt, jag var först på plats på min kära arbetsplats, jag kollar larmet och ser att det redan är någon i byggnaden, så jag tänkte "jaja okej, men då är larmet av" men ändå för säkerhetsskull slog jag koden, så att inget skulle hända. men det gjorde det. jag vet inte vad jag gjorde, men när jag öppnade dörren, då jävlar, då gick larmet, och jag lovar, det var inget nådigt larm.
jag blev helt panikslagen och förstod inte vad som hände, jag slog ju för tusan in koden! mitt i allt blev jag samtidigt rädd att det kanske var någon annan i byggnaden, en obehörig så att säga, haha . men icke, jag var ensam. så jag fick springa fram och försöka trycka in koden ännu en gång och äntligen slutade larmet tjuta. och sen fick jag ett samtal från securitas och chefen, men det var ingen fara, det var ju faktiskt en olyckshändelse :) jag i ett nötskal, men ingen skada skedd.


nu ska jag fortsätta leta hotell till mig och världens bästa jonasimage63

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha du e rolig du :)

2008-01-03 @ 11:02:49
Postat av: Farah!

Hhahahahha du larmade istället för att larma av! hahahhahahhaha

2008-01-03 @ 12:32:55
Postat av: Anonym

sluta mobbas..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback