en helt ny värld


jag har kommit in en fas där jag helt plötsligt börjat fundera på utbildningar och kurser. igår satt jag och pratade med mamma och pappa om framtiden och sånt där annat vuxet.
och idag begav jag mig in i en helt ny värld av utbildningar och kurser, nämligen på studera.nu. jag fick lite hjälp på traven av min studievägledare, Farah . thank you darling.
dock det enda problemet är nog att jag ställer för många krav. jag vill plugga på distans, jag vill kunna jobba samtidigt, typ alltså lektioner några gånger i veckan, och då ha en inkomst under min pluggtid. jag vill inte ta lån. och med detta i baknacken slutade min sökning i totalt 0 träffar i de kurser och program som jag blev lite intresserad av..så jag antar att jag får ta mig ännu en funderare..fan att det ska vara så svårt, jag vill bara knäppa med fingrarna och bli det jag vill ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback