Farmor är den bästa


idag spenderades lunchen hemma hos farmor tillsammans med Tulle, Gabby och Linus. Där avnjöt vi underbara pannbiffar som bara farmor kan göra och potatismos, sås och ketchup, oh så gott ! :) farmor sa innan vi började äta.." jag planerade att lägga undan fyra till mig själv till senare", det hela slutade såklart med att farmor gjort mat för ca 15 personer istället för fem, så hon fick glatt minst 10 pannbiffar över, alla till sig själv !

har riktigt mycket att göra på jobbet och man börjar faktiskt känna av det nu. är trött när jag kommer hem från jobbet och gårdagen spenderas hemma i min soffa med joggingbyxor och kanelte och såklart med vår nya älskling, vår laptop! och ja vänner, jag, klarade att installera internet, så nu är livet underbart, haha nästan i alla fall :)
så blir dock inte fallet idag eftersom jag minsann har planer efter jobbet. Ska till Salong Granada(Grenada kanske, förlåt) och gå på Öppet Hus, eftersom min kära frisör, Sandra ska öppna eget så bjuder hon in vänner och bekanta idag, så tack för inbjudan :)
och inte efter det får jag lugn och ro, haha. då ska jag bege mig till helsingborg för att avnjuta en middag på Mezo tillsammans med lill juristen ;) detta för att mina föräldrar ska ha gäster, och då vill jag inte vara hemma, så är det.

nej, nu är det fika paus, sen är det på'et igen, see yaa

Kommentarer
Postat av: Linaaaaaaaaaaa

vem tusan är lilljuristen? :D haha

Postat av: Jojo

det är amanda !:)
hon är lill jurist nu, hon har börjat plugga juridik :)

2008-01-17 @ 18:16:31
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback