fredag 11.00


Onsdag, redan! Det känns som det var igår som jag vaknade upp lika trött som vanligt och insåg att det var måndag. Dagarna går otroligt fort, och det tackar jag för :)
Blev ingen träning i afton,eftersom vi klokhuvuden, jag och amanda inte hade kollat upp allting. Vi behövde visst boka och greja, så det får vänta tills nästa vecka. Amanda har dessutom mycket att göra i skolan, så vi lägger det på hyllan i ytterligare några år, hahah !

Snart ska jag bege mig mot Rudolfsson's place för att spendera min kväll där, och det är aldrig fel.
På fredag ska jag kolla på lägenhet! tjooo. Men jag ska inte ha den, den är alldeles för dyr, men det är roligt att titta, så det ska vi göra :) Då vet man till nästa gång hur de lägenheterna ser ut. Det är skit skoj att titta lägenheter, prova vetja :)
nej nu ska jag äta korv och makaroner och sen ta min röding och flyga iväg, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback