helgen är planerad!

 
image7image8  image9

underbar helg med bästa tänkbara sällskap, kan det bli bättre?

 och förresten, jag tycker minsann att jag håller på att bli en riktigt höjdare med det här s.k "bloggdesign" haha. lite häftiga saker tycker jag faktiskt att jag har hittat lite här och var. mycket med hjälp av jessica, det måste jag ju dock erkänna , så tack lilla du ! ;) egentligen är inte jag så stort fan av min egen blogg, men jag tycker det är skönt att skriva någon gång om dagen. och när man har så mycket dö tid som jag har just nu, sittande i receptionen denna veckan eftersom Mona har semester, så skadar det inte att sitta och kuckelura och klippa och klistra lite.
så behöver ni hjälp, ta kontakt med mig eller min assistent, Jessica, så ska vi nog kunna hitta ett rimligt pris och fixa just din blogg! ni kan nå oss på, 0709... hahaha, så patetiskt. jag skojar givetvis :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahahaha! Du har blivit duktig :) Vi kan börja ta betalt :p Kanske ska vi starta ett eget företag också, eller vad säger du? :p haha

Postat av: Anonym

jag är lätt på, ring mig när du studerat färdigt så kör vi igång då!

2008-01-04 @ 15:34:44
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Mandy

inte har du bjudit med mig? "..med bästa tenkabara sälskap!"..??

2008-01-04 @ 15:40:55
Postat av: Cassandra

hahaha tar ni betalt nu också? nä fy fan

2008-01-05 @ 19:04:11
URL: http://zutic.webblogg.se
Postat av: Jessica

Hallåååå uppdatera dig!! jag har nog varit inne på din blogg 10 gånger idag i hopp om att du skulle skrivit något.. men neeeej :(

2008-01-08 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback