kakor i mängder!


jag sitter faktiskt och tänker på morgondagen, redan! det nalkas nämligen KAKOR!

imorgon slutar kära jessica på jobbet och hon har lovat att baka 3 olika kakor/tårtor/bakelser, ja ni fattar. En till morgonfikan 10.00, en till lunchen 12.00 och till sist en till eftermiddagsfikan, 15.00. puh, det kommer stå kakor ut ur öronen på mig, men det är det värt !
på önskelistan till bakning står bla morotskaka á la Jessica, Mazarinkaka á la Jessica, Brownies och Kladdkaka, och detta är bara mina önskemål, de andra har också sina önskemål. så det ska bli väldigt spännande och se vad det bjuds på imorgon. någon blir det i alla fall, jag citerar Jessica, "ta inte mer er någon lunch imorgon" WOOHOO, kakor for life !  hahah

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha :) efter idag kommer ni inte vilja äta
kakor på flera veckor :p

Postat av: Jojo

nej troligtvis inte eftersom du inte kommer baka till oss mer .. :(
några annar kakor räknas inte, det är dina som får oss att må bra.. :(

2008-01-11 @ 09:37:42
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback