måndag, igen


tillbaka efter helgen, jag tycker faktiskt inte att måndagar är så värst jobbiga. Jag tycker egentligen ingen dag är jobbigare än den andra, alla dagar är likadana, i alla fall på jobbet. Så det spelar liksom ingen roll om det är måndag eller torsdag, shit the same :) haha. Dock märker man när det är fredag, och det ska man göra!
fredagen är speciell.
Filmen igår var bra! Satt där i mörkret och tittade the Messengers, någon som sett den? Där för övrigt världens sötaste pojke var med! Aja, den var bra i alla fall, samma regissör som gjort The Grudge, så det var lite i den stilen, den rekommenderas faktiskt !
Jag tror till och med jag har hunnit se den innan olle, haha!
För en gång skull. annars är han, VIP gäst hos videomix och typ sätter upp sig på väntlista till de nya filmerna, men denna gången hann jag nog före honom, kanske kan bero på att han är i Thailand? strunt samma :) imorgon kommer han i alla fall och fasiken, jag har saknat honom riktigt mycket :)


image32


Kommentarer
Postat av: Fridah

måndagar är vad man gör dem till, :)

Postat av: Jojo

ja precis! :) jag kan inte mer än hålla med dig.

2008-01-21 @ 13:30:46
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Markus

The messengers är en jättejävladålig film! Skäms!

2008-04-23 @ 10:03:09
URL: http://spajderpigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback