mitt första brev!



Jessica, nu bör du bli avundsjuk där uppe i Norrköping eller Linköping, eller var tusan du nu är :)
För jag har fått mitt första brev! Det var inte till Johan, Göran eller Bea, utan till MIG! :) Brevet var från Frankrike. Tänk att det färdats så långt för att tillslut hamna på mitt skrivbord, åh.
Pinsamt nog blev jag så glad och var tvungen att fota det, hahah ! :)

"Att; Mrs Johanna Olsson". Dock är jag ju inte gift, men lite fel får man ha, de skickade ju trots att brevet till mig och ingen annan!

  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha.. NOOO! Jag vill komma tillbaka!!
:p

2008-01-29 @ 15:53:14
Postat av: Jojo

du, vi skulle jobba hårdare med medlemslistorna i höstas..fy fan vad jag har och göra nu! helt galet, på ett sätt är det roligt, men jag hinner knappt ha kaffe paus..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback