söndag, 14.52


Sitter på Curla och väntar in mina kunder..de ska vara här 15.00, fan ta dem om de inte håller tiden. Jag har egentligen inte tid att sitta här och jag tänker definitivt inte låta de spela över tiden. Haha så kritisk jag är, men jag har verkligen inte tid med detta, så bäst för dem att de kommer NU! :)

Gårdagen spenderades i bästa möjliga sällskap, nämligen Jonas. Vi beställde hem mat från Tycho, åhh gottis. Sen var vi bara hemma, agera en snabb taxi, då vi så snällt körde Emelie till Ullis, annars tittade vi bara på tv och mös.
Idag är jag egentligen hemma i Lindas lägenhet och hjälper till där, men det fick som sagt bli en paus på två timmar då jag fick ta mig ut här. Så efter här ska jag ta mig dit igen för lite jobb med familjen Rudolfsson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback