thai brallisar


Kan ju inte mer än referera till gårdagens inlägg, då ännu ett rån har inträffat. Jag tycker fortfarande likadant. Igår insåg jag dock skillnaden mellan mig(säkert inte ensam om det) och andra angående polisens arbete. Jag tycker synd om polisen. inte pinsamt synd om dem, utan jag blir illa till mods. Jag känner inte en värsta hjälte instinken att vilja hjälpa till, men det gör ont, jag tycker innerligt synd om dem. Sen som många andra säkert tycker, att de inte sköter sitt jobb, där har vi delad uppfattningar. Många tror nog mycket negativt om deras arbete, tror jag däremot något helt annat, men smaken är som baken, delad. De har de gripit en nu, hoppas tamejfan att han är inblandad i fler av rånen

aja, igår kom Olle äntligen hem och vi våldgästade hans hus lite senare på kvällen,  gosh vad brun han var! Det var nästan omänskligt. Det var riktigt roligt att träffa honom och se alla fantasiska bilder. Bilderna från Thailand är verkligen den bilden jag har av paradiset. Åh, jag vill dit!
Fick ett par thai brallor(?) av honom, röda och de är as sköna! Provade de när jag kom hem igår och de var riktigt, riktigt sköna! Dock är de lite kalla för att gå hemma i eftersom jag fortfarande inte har något värme på mitt rum, men i övrigt, dö läckra!


   

Kommentarer
Postat av: paulina

wooo. BRUN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback