veckan blir ganska tom


en vecka ganska fylld med tomhet, det är vad som väntar. imorgon åker bästa systern tillbaka till Mallorca tillsammans med Luna lampan, och det kommer givetvis bli väldigt tomt. det är ganska sjukt, vad fäst man kan bli vid en liten voffsing. men det är mysigt att ha en glad spillevink som viftar på svansen varje gång man kommer hem. och liziz, det blir minsann tomt på människo fronten också, men you never know, det kan bli några kommande överraskningar minsann!
och på fredag lämnar även jessica ett tomrum då hon slutar här på jobbet för att plugga och bli Sverige bästa sjuksköterska. dock ska jag få hennes rum så lite delad glädje är det väl, haha. nej det blir faktiskt tomt, min Subway pal, forever and ever :)
Olle och Sofie är även de borta och förblir ännu ett tag, de befinner sig som bekant i varma, som det verkar, Thailand :) bilder och annat myspys kan ni se på
http://www.resdagboken.se/ sen sök på Olle_Sofie.
och så ännu ett tomrum, nämligen manninneeennn, Mr D, Dannis, Daniel Hansson, som lämnar för en skidresa/festresa(?) haha, i Saalbach. 
Emelie som sticker till London för att se Spice Girls, dock bara en dag/natt, men det räknas ändå! 
 och Farah, som alltid lämnar ett tomrum när hon åker tillbaka till jönköping
men jag anklagar inte dem för något, vill dem:
 åka, festa, sola, bada,plugga, åka skidor, snowboard, snorkla, äta subway i annan kommun, dansa, och allt annat sånt roligt, utan mig,
så får de väl klara sig bäst de vill, jag är inte avundsjuk, nej för det är jag inte, nej jag är inte avundsjuk...visst

äh, skit ner er : )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha.. Jag lovar att komma tillbaka :) och jag lovar att inte äta på Subway någon annanstans än i Landskrona.. :p

Postat av: Jojo

det är bäst för dig att du håller det löften, kom ihåg det !;)

2008-01-09 @ 09:20:11
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback