wooow


idag har det verkligen varit mega stressigt på jobb, dessa mail som jag skickar ut är hemska. jag blir förvirrad hela tiden eftersom vissa ställer nya frågor, vissa beställer, vissa vill inte ha något alls och de är som är snälla bara helt enkelt godkänner det jag har föreslagit. puh, men på ett sätt är det roligt när det händer saker och man har och göra, men när man börjar tappa var man är och vem man svarat, så är man illa i det, men nog om det.

igår var jag, jompen och mandy på bio á la Helsingborg, vi såg National Treasure. Det blev minsann en hel Landskrona rad eftersom vi även träffade på Lina och Emil och ett par till som också skulle se filmen till ära :)
filmen var faktiskt bra, riktigt mycket äventyr och så. men satan, jag trodde min blåsa skulle sprängas, jag var jätte kissnödig,hahah! blev det sådär 1 timme in i filmen och denna som varade nästa 2½ plågade nästan mig till döds, ni vet kanske hur det känns? aja, det gick bra om ni ville veta :)

dagen till ära ska nog bara spenderas hemma, tillsammans med mor och far och en smaskig middag. och kanske, för ovanlighetens skull kanske jag kan klämma in en promenad? promenader är också såna tankar som bara helt enkelt förträngs i min hjärna, jag måste lära mig bekämpa dessa bortträngninsprocesser. tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback