Härliga fredag


Japp, nu har det precis varit fika och vi satt som vanligt, nu när det är fint väder, ute på trappan och samlade på oss lite d-vitamin. Det är aldrig fel.
Sitter här och funderar på vad jag ska unna mig för lunch? Jag funderar b la på en kebabsallad, som jag inte kommer äta hela, utan tänkte spara en del tills ikväll när vi ska iväg till Helsingborg för att för en gångs skull hälsa på den alltmer osynlige Olle. OO,
kanske ett nytt nickname?
Dock är det inte bestämt vad vi ska göra ikväll, göra/ta med mat, eller gå ut och äta. Det är ju lite tråkigt om jag tar med mat och sen bestämmer sig alla för att gå ut och äta, kan jag då sitta utanför restaurangen med min foliekartong med kebab? Kanske.
Eller så funderar jag bara på att ta det lugnt, gå en runda på stan och kanske käka en glass, just av anledning att jag ska spara mig till kvällens mål?
Hm, det här är ett ordenligt dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback