Like sand through the hour glass, so are the days of our lives


jag har hittat världens bästa webbsida! Äntligen.
Jag har hittat en webbsida, eller ett forum är det nog som visar alla
Days of our Lives avsnitten dagligen!
Så 38 minuter om dagen är jag helt upptagen eftersom jag tittar på gårdagens avsnitt dagen efter. Hel skönt är det. Man var tvungen att bli medlem och grejer, men jag läste användarvillkoren noga osv, så det är absolut inget som kostar. Det hade jag nog inte gått med på (eller kanske, det är ju ändå days vi pratar om...)
Nu kan jag äntligen pusta ut och tänka att jag aldrig behöver missa ett avsnitt, haha. Så besatt är jag inte egentligen, men det är ett ganska patetiskt program som bara blir roligare och roligare desto mer patetiskt det blir.
Det har någon sorts dragkraft som får mig att fastna varje gång.

Kommentarer
Postat av: paulina

det beror på vad du beställer. Frakten för skor och väskor är dyrare än för tiex ett klädesplagg. Men lägg varorna i kundkorgen och gå till kassan. Skriv in kortnumret så kommer hela summan att komma upp. Sen behöver du ju inte välja att fortsätta om du inte vill :)

Postat av: Fanny

ÅH fasen vad bra! Här har jag gått och varit lite deprimerad för att jag missar nästan varje avsnitt för att jag jobbar, så finns denna sida!! Nu ska jag bli medlem.. Har en känsla av att jag kommer bli som besatt av den sidan.

2008-07-26 @ 10:06:06
URL: http://piste9.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback