music


Jag fick i uppdrag av Oskar att sätta ihop en tio-i-topp-lista just nu på ca en timme.
Det var lättare sagt än gjort måste jag säga. Men det känns ändå som jag har fått med de flesta låtar jag gillar just nu. Säkert någon jag glömt och kommer på när jag hör den på radion eller något, men det är faktiskt inte så lätt.
Och nu när jag har sammanställt listan så ser jag, ganska tydligt vad det är för musik jag gillar, dock med inslag av andra låtar också. Bag in da box, Holly Dolly och Ukraina sången är bara sådana som får mig på gott humör, bonus låtar kan vi säga :) Jag gillar min stil.

Ida Corr feat Fedde Le Grand - Think About It

Justice - DVNO

Madonna - Give it to me

The Highstreet Allstars - Rock that Beat

David Guetta & Chris Willis - Love is Gone

Katy Perry -  I kissed A Girl

Lady Gaga - Just Dance

Måns Zelmerlöw - Miss America (remix)

Pirates of the Sea - Wolves of the Sea

Wycleaf Jean feat Paul Simon - Fast Car


Kommentarer
Postat av: www.tjenatjena.com

Årets andra sommarplåga efter Dj Tune feat Orremannen - Bag in da box kommer NU!!!



Dj Pish - Tjena Tjena



http://www.youtube.com/watch?v=qQGd5BhbYwU eller www.tjenatjena.com

2008-07-16 @ 17:41:57
URL: http://www.tjenatjena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback