Nu är jag faktiskt lite avundsjuk



puh!
På folk som har eventuell semester eller som har "ofrivillig semester" bara allmänt slappar (arbetslösa eller vad som). Jag vill för en gång skull befinna mig utomhus i solen(och jag är verkligen ingen sol människa!)  istället för framför en datorskärm.
Vi fick reda på idag, utav chefen med stort C, att luftkonditioneringen här i byggnaden slutar typ fungerar om det överstiger 26 grader. Och det är just vad som händer  idag, just nu, i detta ögonblick.
Luftkonditioneringen fungerar inte och här är varmt som i ett afrika land. Går och fyller på vattenflaskan stup i kvarten för att försöka få bort huvudvärken som så gärna trycker sig fram i huvudet, men trots litervis med vatten hälper det inte.
Jag vill ha tillbaka vår luftkonditionering, det brukar vara min bästa vän, kom tillbaka...snälla.

Kommentarer
Postat av: OG

Ofrivillig semester va det ja:)

2008-07-28 @ 15:06:03
Postat av: Jojo

ja, det kan man väl säga? :) haha

Postat av: paulina

Leddet pizza tonight:) puuuuuss!

2008-07-29 @ 10:09:01
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback