Nyfriserad


Japp minsann. Jag tog äntligen "klivet" och beställde en klipptid. Har inte klippt håret sedan i mars eller något, så det var väldigt välbehövligt. På det hela blev det även lite färgning och slingning också, vilket jag aldrig gjort innan(!) , så jag är faktiskt mäkta imponerad av mig själv. Resultatet?  Jo jag blev faktiskt hel nöjd. Kommer att justeras lite nu i efterhand med tanke på solen och så, men jag tror nog att det kommer bli bra ändå.
Jaha, vad annars, BoIS igår, ännu en förlust, vad händer? Ingen höjdare alls att titta på, men vad ska man göra. Man måste ju vara optimist och tro på "sitt" lag, eller hur? :)

Nu är det snart lunch (vilket är tur, börjar bli hungrig) men jag ser redan fram på kvällsmaten. Det ska nämligen beställas pizza med bästa tjejerna och sedan ska denna underbara pizza förbrukas nere på stranden, i kvällssolen, med bästa möjliga sällskap.
ja, jag klagar inte. 

     



Kommentarer
Postat av: paulina

sv: Haha nej det är det inte. Det som skulle kosta mig 3000 kronor blir inte av. SNygg du blev i håret darling! Puss

Postat av: paulina

jag klagar då fan itne heller. SOM jag längtar till pizzan <3

2008-07-29 @ 12:45:35
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback