Amor patriae nostra lex


Visst är mina rubriker fina?
Latinska ordspråk är det. Fint.

Jaha, ca 30 minuter kvar av dagens arbetspass, dagarna går som vanligt lika fort och jag hinner knappt blinka. Det är väl härligt när man känner så? :)
Aja, ska skynda mig hem, för sen ska jag följa med Ingrid och Linda (jonas kära mor och syster) till Ekeby Möbelaffär. Vad jag ska handla har jag ingen aning om, men det är alltid roligt att titta. Gröna kuddar eller grön filt ska jag ut och jaga i alla fall.
Hoppas alla har/får en förträfflig eftermiddag/kväll





bjuder på en klassiker. hejhej.

Kommentarer
Postat av: gabby

älskade hanson , TACK johanna för att slängde in denna super underbara låt som bara för mig att tänka på mina underbara kusiner och ert hem i löparen :) TAYLOR är fortfarande en hottie i mina ögon ;) massor med kärlek till the olsson kusinerna!

Postat av: Jojo

haha :) tack själv för de underbara stunderna, haha :) Nej ZACH var lätt snyggast, men han är ju mer i "min" ålder, hahhaa. olsson rules!

2008-06-24 @ 15:50:10
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback