Den skiner så fint i rött


Igår ringde mamma och pappa och frågade om jag/vi var hemma i lägenheten, egentligen var vi inte det eftersom vi skulle lite ärende, men snälla som vi är så väntade vi in dem. Pappa kom några minuter senare i bilen, medan mamma kom cyklande på en sprillans ny hoj (cykel såklart). En cykel i en skinande röd färg och den är bara min, min, min. Det var egentligen en slump att jag önskade mig en cykel, det bara dök upp i mitt huvud en dag, men det är verkligen perfekt! En tidig 20-års present. Det är egentligen för kort bit att köra bil till jobbet (ibland unnar jag mig det dock) och det är lite för långt(och tråkigt) att gå varje morgon, så därför är min (!) cykel perfekt. Sen att den matchar min andra lilla älskling(inte jonas, utan min bil, haha) är bara ett plus. Tack mamma och pappa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du gillade den

2008-06-11 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback