Lite härliga sommarbilder


Även om vädret var extremt (!) konstigt under gårdagen, så sprack det upp och blev ordenligt fint till kvällen. Då passade jag på att lämna Jonas med vår tvätt (förlåt) och tog ut min cykel för en premiär runda. Eftersom de inte regna så var detta okej, för då blev den inte skitig, så både jag och cykeln var nöjda.
Körde och mötte upp Kajsa och Lina som var ute på en liten promenix. Väl hemma hos Kajsa träffade jag för övrigt världens bästa gudföräldrar, Lena och Erik och åt några av de godaste muffinsen jag smakat på länge. Muffins med banan och choklad, hur fint är inte det? tell me! Mums.
Sen anlände även Mallan och sen blev det en sväng till Lina, där det mest blev skitsnack om allt möjligt och även lite planering och så vidare. En härlig kväll utan några bekymmer, tvång eller något. Det är så skönt att bara sitta och umgås, jag gillar det :)

             

                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

cyklar tål regn............

2008-06-13 @ 10:54:55
Postat av: Jojo

min är speceill


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback