Nu beger mig hemåt




Japp, torsdagens jobb är över och det är man såklart nöjd över, ännu en dag avklarat utan några större bekymmer.
Nu är det hem till älsklings Jonas och sen har vi minsann tvätt tid för första gången nere i tvättstugan. Haha, jag undrar hur det kommer gå. Fast vi har gott om tid, tiden är mellan 14.00 - 21.00, så vi bör ju hinna i alla fall en tvätt, haha. Vi har i och för sig missat två timmar redan, om Jonas inte börjat redan (chansen är liiiiiten), äh det kommer gå bra.

Ska även ringa fina Aaaajsa, som jag ser har ringt mig. Sorry bruttan, jag har inte hört eller sett det, jag ringer efter the work :) Träffade som hastigast igår när jag och Dannis skulle köpa tv, och nämnde något om eventuella planer ikväll. Vad, när eller hur har jag ingen som helst aning om, men det lär jag få reda på.
nu säger jag sviiischhh och iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback