Så var måndagen avklarad


Nu ska jag bege mig hemåt mamma och pappas lilla bostad, som snart är tömd på mina saker. Det är nämligen det jag ska göra där idag. Tömma allt skit så där blir skinade rent(?), något åt det hållet i alla fall. Har fått tills imorgon på mig att tömma och slänga allting, och som vanligt är jag ute i sista sekund, men jag gör alltid (oftast) det jag säger att jag ska. På lördags vankas det ju kalas, som jag nämnde tidigare, så om vädret inte är på vår sida, så blir det långbord i mitt gamla sovrum, haha. Allting fungerar om man bara vill.





akta er dammråttor...grr

Kommentarer
Postat av: Anonym

sopborste.... massor av skit kvar som skall slängas vem ska slänga...????? jag ...????

2008-06-09 @ 20:57:52
Postat av: Anonym

kalas ja visst allting går.. men jag fattar inte sopborsten....skulle du städa efter dig, i så fall har du missat nåt

2008-06-09 @ 21:00:05
Postat av: Jojo

kan ju bara vara mamma eller pappa som kommenterat! grr! mamma sa att ni skulle slänga resten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback