2008-03-06


Fikan igår var trevlig, lite jaa, äh skit samma : )  
Blev en baguette (igen) och en härlig kladdkaka efter. Dock var det hål i kakan! Det var hål rakt igenom kakan! Och det värsta var, att hålet var mitt i det goda, kladdiga och krämiga delen av kakan. Nu i efterhand skulle jag fotat det, så jag hade haft ett bevis, men Ullis och mitt ord ska väl egentligen räcka. Såhär såg den ut, typ.

 
(så dålig illustration, haha. Det viktigaste jag ville visa var att nästan ALLT det goda vad borta!)

Nu är det kaffe och sen är det snart lunch som ska spenderas med Jonas på RakThai! Mumsiiiiiigt.
Sen efter jobb är det dags för klippning och färgning, äntligen! Jag har inte riktigt varit nöjd med mitt hår på sista tiden, och nu är det alltså dags för ändring, ja!

Kommentarer
Postat av: paulina

va? du är jättefin i håret ju:)

Postat av: Anonym

njaaa, paulina det vet i tusan.. :) ser kiss färgat ut, mohahah

2008-03-06 @ 13:22:07
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Lina

haha det med kakan är fan hemskt alltså, sorgligt :P höhö

2008-03-06 @ 19:01:54
URL: http://linala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback