Chokladmuffins!


Jessica
kom och hälsade på oss nere på kontoret idag. Gissa om alla blev glada? När Jessica jobbade kvar hos oss så var hon vår lilla konditor. Sen när hon försvann, försvann även kakorna och pannkakorna. Detta var en mycket sorglig period för oss, men idag, idag kom vår lilla konditor tillbaka och hälsade på och gissa vad hon hade med sig? Jo kakor! Närmare bestämt chokladmuffins med vit choklad som topping och chokladmuffins med smält dumle. Åh, jag dreglar nästan på tangentbordet. Än så länge har jag varit duktig och sparat muffinsen med den vita choklad, men den med dumle är borta och nere i tarmarna för länge sen(det lät lite äckligt). Det var verkligen jätte roligt att träffa henne igen och hon erkände, hon saknar oss. :) Vem gör inte det? mohaha.

----->
På tal om saknad..jag saknar min mössa som syns på visningsbilden. Min bollmössa. Den försvann efter en lång och rolig kväll, kanske för rolig eftersom min mössa är borta? Hm, mitt uppdrag denna helgen är att hitta min mössa. Ser ni den kan ni ringa....nej, där blir det stopp, här lämnas inga nummer. Dejtingservice hittar ni på match.com eller något, inte här. ciao.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, naw så söt du e :) jag tycker om att baka till er. Hoppas du gillade dom andra muffinsen också :) Det var kul att komma tillbaka. Jag saknar det, mkt faktiskt. saknar er :( Jag lovar att komma med fler kakor och annat gott nästa gång jag kan :) puss puss

2008-03-20 @ 19:07:22
Postat av: paulina

Nej, inte så vitt jag vet:S oh oh, jag vill inte göra det!!

Postat av: paulina

Jo, nu såg jag den på mailen förresten. Du fick också på gullstrand eller? :)

2008-03-20 @ 20:21:10
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: paulina

vad säger du? Långmedel klockan 17? :)

2008-03-21 @ 08:42:39
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Svar;

Åh herre jesus paulina, medel? hahah. Nej jag kan tyvärr inte idag, ska ut på landet till amanda och äta och så. Men..är där inget spännande pass på söndag?:)

2008-03-21 @ 15:53:10
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback