Det var något nytt


Jag hade inte en aning om att Videomix skulle byta namn på hela affärskedjan. Någon mer än jag som missat det? Förutom söta Paulina som faktiskt informerade mig om detta, thank you darling :) "Hemmakväll" är nog ett av de sämsta namnen jag hört, det är liksom inget som klingar överhuvudtaget, det är ett tråkigt namn. Tänk man sitter hemma en fredag och inte har något att göra, man bestämmer sig för att gå ner och hyra en film, och där är det, upptryckt i huvudet på dig, "Hemmakväll". Jaa, jag sitter hemma en fredag, vadådå?
Ett frågetecken efter namnet hade faktiskt hjälpt lite, då hade det mer blivit en fråga och inte ett konstaterande.
Nej usch, viddan var mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: P is in da building ;)

hahaha. jag håller med darl!

Postat av: Anonym

hahah, P is in da building :)

2008-03-17 @ 08:43:41
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback