Haaaauuuudiiiihååååååå


Ja, då var man tillbaks på jobbet efter en veckas sjukskrivning. Lite typiskt att vädret skulle bli så fint just denna veckan. Det kunde varit förra veckan också, då jag bara låg och stirrade i taket. Då kunde jag legat på balkongen i ett duntäcke och bara njutit, men men. Det går bra att det är soligt idag också.
Jag har verkligen saknat jobbet, det är lagom att göra och jag har redan(faktiskt imponerad) hunnit röja undan allt jag missat föregående vecka, så jag är redan ifatt. Nej, snart är det en liten kaffe slurp som väntar, och sen är jag minsann sugen på glass. Hur fint hade inte den suttit?..Får gå in och rota i frysen i köket...


Förresten, vet inte hur allvarligt man ska tro på testet, men gör det gärna.
Själv ska jag leva tills jag blir 106 år gammal. Det låter ju som en utmaning...
--->
http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback