Idag är det lördag och inget annat


Nu har jag precis tryckt i mig lite kvällsmat och jag sitter här och är proppmätt. Planerna för kvällen är fortfarande väldigt otippade, med andra ord jag har inte bestämt ett enda dugg. Är mega seg och sitta hemma hade egentligen inte varit helt fel, men på en lördag? Mja, jag vet inte. Jag ska i alla fall ringa Emelie som alltid har massa bus och hyss för sig, hahah :)
Gårdagen var väldigt trevlig, Amanda bjöd hem på middag och tilltugg som det så fint heter. Det blev helstekt fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås. Ojojoj, det var riktigt gott!
Vid elva tiden, glada och högljudda (det tyckte nog vår taxichaufför i alla fall) så tog vi som sagt en taxi in mot stan för att fortsätta kvällen där. Kvällen blev mer än lyckad och vid halv fyra tiden damp jag ner i min ack så sköna, som jag nästan längtar under den tiden av dygnet som jag är vaken på, men det är en helt annan sak.

Vid halv elva tiden i morse tog jag på mig mina converse och började promenera mot pappis affär för att hjälpa honom lite under dagen. När jag kom dit, var det kö ut till dörren, så jag slängde av mig jackan och hoppade in och hjälpte till det lilla jag kunde :) Alla skulle ju nästan ha atg och inte svenska spel, men lite jobb försvann nog med min hjälp.
Så nu sitter jag här..ungefär tio minuter senare efter jag börjat skriva detta inlägget och jag vet fortfarande inte vad mina planer för kvällen blir. Men det får tiden avgöra, något skoj dyker säkert upp.

Jag kan bjuda på lite bilder från gårdagen medan jag funderar..enjoy


           
      

              
    

              

Kommentarer
Postat av: Farah

Hampe har blivit mer köttnacke!

Postat av: Anonym

säg inte så! :)

2008-03-23 @ 12:06:42
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jag har inget minne av att du fotade inne på tages :P

2008-03-23 @ 18:20:10
URL: http://emeliemnilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

det finns nog en anledning till varför du inte minns det, haha :)

2008-03-23 @ 20:14:23
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback