Idag händer det grejer


Japp, men inget som jag kan berätta, tyvärr. Ni får helt enkelt vänta och känner er ivriga ändå! :) Det är något kul och positivt i alla fall och som kommer påverka ganska många, om jag får tro vad jag vill i alla fall. Åh vad skoj!

Lägenheten igår var över förväntan, och jag blev faktiskt väldigt positivt överraskad, måste jag säga. Jag trodde den skulle vara fräsch och så, men inte alls fräsch som den verkligen var. Allting var nytt och fint och jag såg möjligheterna att sätta en egen prägel och touch på den utan att behöva lägga ner allt för mycket pengar. Nej, tankarna spinner för fullt i mitt lilla huvud.
Idag är det dags för nästa visning, och den måste jag nog säga att jag har ganska höga förväntningar på, den är också lite dyrare, men ack så fin.
Nej, sånt här är svårt. Väldigt svårt.

Kommentarer
Postat av: ludde

hoppas man blir bjuden på inflyttningsfesten när den väl är kommen! :)ska du jobba imon?

2008-03-12 @ 15:58:01
Postat av: Anonym

det är du verkligen !:) Det lovar jag:)
haha, men det dröjer nog.
Nix, inte imorgon, men fredag och lördag. jobbar du då?

Postat av: Mandy

Bjssar du honom på inflyttnings ferren kan du strycka mig från listan!

2008-03-12 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback