I'm home!


Ja, nu är jag hemma igen! Efter två och en halv timme plugg så är jag hemma i mitt vanliga skick igen, nämligen i tjocktröja och joggingbrallor. Mm, det är mysigt!
Nej, dagens lektion var faktiskt väldigt givande, det är roligt att få lite hum om allt det dära, det är verkligen en helt ny värld med saker och påstående. Dock satt lite kvar sedan förra kursen, så jag var inte helt bakom flötet.. och det är ju bra, eller hur?
Imorgon blir det en liten dejt(haha) med Ullis och troligtvis någon till om jag inte har helt fel för mig. Ska bli riktigt mysigt.
Men nu gott folk, tror jag att jag ska tappa upp en bad och dyka bomben ner i det. Sov gott.


image116
jag hoppas verkligen inte att mina aktier kommer se ut såhär...

Kommentarer
Postat av: Lina

jag ska med på dejten!:)

Postat av: Anonym

ja ullis sa det . :9

2008-03-05 @ 11:53:08
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback