Jag har ingenting att göra


För första gången på många dagar har jag inget inplanerat överhuvudtaget. Inget jobb, ingen kurs, inga ärende, ingenting. På ett sätt är det ganska skönt, men ändå så känns det tomt. Jag är så van att springa runder och göra saker att jag har börjat bli rastlös på bara några minuter. Så ikväll ska jag försöka ta vara på tiden och göra lite smått här hemma. Plocka undan på rummet, damma, bada och kanske läsa en stund. Men först ska jag sätta mig sidan om mamma och lära mig hur man syr in byxor. Ja, jag är 19, men nej, jag kan inte sy. Jag har alltid föredragit träslöjd under min skoltid, så det så. Så nu har mina byxor väntat ganska länge på att fräscha upp sig och ikväll händer det. Jag hoppas jag blir nöjd, men jag litar på mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback