Kaffe, nötter, lägenhet och aktiekurs


Idag är det tisdag och det innebär - aktiekurs! 18.30 ska jag befinna mig i Svalöv, för att lära mig ytterligare lite om aktiernas värld. Fick minsann läxa tills idag, b la skulle jag/vi beställa hem årsredovisningar från de olika aktiebolag som vi tyckte var intressanta, men givetvis har jag helt glömt bort (förträngt) detta, så det får jag strunta i. Dock har jag valt ut fem aktier och faktiskt läst sidorna i boken, så lite duktig är jag nog trots allt.
Känns om man går i skolan igen, och det är lite mysigt, jag gillar det.
Efter jobbet ska jag och mamma ner till stan och titta på en lägenhet, ingen vi ska ha, men s.k fönstershopping är aldrig fel, oavsett om det gäller kläder, prylar eller lägenheter, så det så :)


Kommentarer
Postat av: gabbsan

var ska ni kolla lägenhet? jag är på jakt ;) hahah

Postat av: Anonym

jaså, du också? :) själv?

2008-03-12 @ 08:40:58
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback