Lördag, eller nej, jag menar fredag !

Vad skönt att vara ledig!
När jag vakna upp sidan om Jonas imorse kändes det som det var lördag, men icke! Det är bara fredag och jag(och nästan alla andra i hela Sverige) har ledigt i ytterligare tre dagar till, det är nice.

Nu sitter jag här och Jonas sitter och spelar tv spel. Vi har varit duktiga idag och gjort lite ärende på stan inför kvällen. Men det får bli en överraskning till en viss fröken lövström, kan vara både birgitta och amanda? haha.
Kvällen ser ut att bli riktigt härlig, dock utan snö. Vädret är segt och får mig att gäspa hela tiden...
Regn är tio gånger så tråkigt som snö, det måste någon hålla med mig om? Kom igen, snö är mysigare än bara vattenpölar på marken, så enkelt är det.
Nej, nu är det dags för lite slappetid tillsammans med godis från Hemmakväll (blöö) här i soffan och sen väntar en dusch, och sen bär det vidare till nya breddgrader. Japp.


Ps; Liziz, tyst! Jag vill se Prison Break utan några förvarningar eller något sådant, så jag förväntar mig det bästa och sen får det komma som det kommer, haha :) Ds:

Kommentarer
Postat av: kajsa malin lina

Hej allas vår snygging ;)
Hur är det? Du verkar ha det reko där hemma. I natt var den sjukaste och roligaste natten. Var på ett ställe som heter la masion, grmt även med lite folk (påsk så folket är hemma och ber) idag regnar det så vi ska bara ge oss ut och handla sen hem och svulla till någon film. Ikväll ska vi ut igen, får se hur det går :D vi saknar dig julsi., tack så hemskt mycket för mms:et , första jag har fått i hea mitt liv och jag bara totalt älskade det. LOVE LOVE/kajsa, malin och lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback