Nu kommer det bilder! :)


Nu har jag äntligen tagit mig tid att lägga upp några bilder från förra helgen. Både från fredagen och lördagen, så nu är jag nöjd. Bättre sent än aldrig som man säger.

finns fler bilder på efterfesten.com...
         
 Malle & Emelie         Dannis & Hampe         Krille & Jonas

Fredagen, hemma hos Lars(Korven)

                  


                


och så vidare till Tycho, där jag hitta Ullis, Eddan, Emelie och co. Och sen vidare till Tages, en helt vanlig TT kväll :)

                  

          

Ganska roligt att den tjejen tror jag fotar henne. Hon i bakgrunden på bilden längst till vänster...


Kommentarer
Postat av: paulina

jag lånar dina bilder baby:)

Postat av: Anonym

det går alldeles utmärkt! :) jag har fler jag kan skicka till dig :D

2008-03-06 @ 08:41:29
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: kajsa malin lina

ciao bella! how are you doing? snygga bilder du lagt upp hörru, we feel like home bara av att titta på dem. hoppas allt är bra med dig. love you

2008-03-06 @ 19:14:16
Postat av: Anonym

allt är bra här hemma, som vanligt. Inget roligt alls som jag kan berätta för er..hur har ni det själv? varmt och skönt?
PUSSS love you

2008-03-06 @ 23:03:06
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback