Oj, det var längesen

Men nu är jag tillbaka!
Har haft fullt upp hela helgen. Fredagen bestod av jobb/ cider/ Emelie&Ellen:)/ skrik(Jonas a, haha)/ tycho/ mys/ sömn. Så det var en väldigt trevlig fredag :)
Lördagen bestod av jobb mellan 13.00 - 21.00, så efter det orkade jag inte mycket mer. Så jag körde hem, såg finalen av Melodifestivalen och somnade gott vid tolv tiden, så kan också en lördag se ut :) .
 
Söndagen var som så många andra söndagar. Sovmorgon, lite fotboll, en kort(!) promenad med Emelie och Malin, naturgodis, Jonas och pizza.
Så även denna helgen fick mer än godkänt av mig, jag gillar att ha saker att göra.

Nu är måndag igen och det är bara fyra dagars vecka, åh så härligt! En extra dag med lång sovmorgon, det är aldrig fel! Jag älskar att sova!
När jag klev upp i morse var solen framme och jag kände direkt att denna dagen blir härlig, men nu börjar jag tveka. Mitt rum blir mörkare och mörkare tack vare alla svarta moln som närmar sig, kan det kanske vara snö? Då blir jag i alla fall lite gladare igen. Snö är mysigt :)

Nej, tillbaka till arbetet, har lite smått och gott att göra. *vinkar* hahah.


Kommentarer
Postat av: Farah

När jag vaknade och tittade ut var de snö. SNÖ!!!! I hate it!

Postat av: Anonym

LOVE YOU BABY, hur har du det?
Puss puss

2008-03-17 @ 16:16:09
URL: http://kajsavidefors.blogg.se
Postat av: Ellen Klintenberg

..samt ett jäkla klagande på mina goda drinkar ;)

2008-03-17 @ 21:32:56
URL: http://ellenklintenberg.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har det bara bra! :) allt är som vanligt så oroa dig inte babe. Jag har förresten skicka mms till dig! har du fått det?
PUSS!

2008-03-17 @ 22:26:25
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback